Mikkelin Hiihtäjien seuraleiri

6.7.2022

Nuorten seuraleiri Mikkelissä 12.8-14.8.2022

TERVETULOA NUORTEN SEURALEIRILLE 12.-14.8!

Vaikka kesä on vasta päässyt kunnolla vauhtiin, on hyvä aika jo hieman kääntää katseita kohti tulevaa syksyä ja uusia treenituulia. Mikkelin Hiihtäjien nuorilla on nimittäin mahdollisuus osallistua Mikkelissä järjestettävälle seuraleirille 12.-14.8. Leiri on suunnattu noin 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille kilpahiihtoon tähtääville nuorille. Tarkoituksena on toteuttaa viikonlopun aikana neljä tehokasta treeniä hyvällä porukalla yhdessä tehden!

Yhteistä majoitusta ei ole, vaan kukin majoittuu viikonlopun ajan kotonaan. Yhteisiin ruokailuihin sen sijaan on mahdollisuus omakustanteisena (lauantai ja sunnuntai lounas), mikäli riittävästi kiinnostuneita saadaan kasaan ilmoittautumisen yhteydessä. Paikka ruokailulle tarkentuu myöhemmin (potentiaalisia ehdokkaita tällä hetkellä mm. Saimaa Stadiumin sporttibuffa), mutta hinta asettunee noin 10-15e/hlö. Yhteiseen ruokailuun osallistuminen olisi toivottavaa yhdessä tekemisen sekä yhteishengen nostattamisen vuoksi!

Leiri itsessään ei siis kustanna osallistujilta mitään, lukuun ottamatta mahdollisia ruokailuja sekä matkakuluja. Tarkempi ohjelma sekä treenien lähtöpaikat ja sisältö julkaistaan Mikkelin Hiihtäjien nettisivuilla (https://mikkelinhiihtajat.sporttisaitti.com/) elokuun alussa.

Leiristä päävastuussa on allekirjoittanut eli Alisa Laitinen, jolta voi tarvittaessa kysyä lisätietoja leiriin liittyen alta löytyvistä yhteystiedoista. Myös ilmoittautumiset suoraan minulle sähköpostiin 31.7.2022 mennessä. Kerrothan viestissä osallistujien nimet ja halukkuuden/halukkaiden määrän osallistua yhteisiin ruokailuihin la/su.

Eli siis tiivistettynä:

MITÄ? Yhdessä treenailua viikonlopun yli noin 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille kilpahiihtoon tähtääville nuorille.

MISSÄ? Mikkelissä, majoittuminen kukin omassa osoitteessaan.

MILLOIN? 12.8. (ilta) -14.8.2022 (iltapäivä)

MIKSI? No koska onhan yhdessä tekeminen aina hauskempaa!

S-posti: alisa.laitinen@hotmail.com

Puhelin: 0504968950