Valmennus

Mikkelin Hiihtäjät järjestää hiihdon ohjausta ja valmennusta toukokuusta 2022 alkaen kahdessa lapsille ja nuorille suunnatussa ryhmässä: Minisompa- ja Tehoryhmässä. Ryhmät harjoittelevat tällä hetkellä yhdessä. Tämän sivun alalaidasta löytyy ryhmien yhteinen harjoituskalenteri, jossa on tulevien harjoitusten ajat, paikat sekä teemat.

Harjoituksiin on tervetulleita kaikki nuoret. Muistattehan kuitenkin maksaa seuran jäsen- ja kausimaksut. Kilpailulisenssi voi olla muuhunkin seuraan. Tervetuola mukaan!

Ilmoittautuminen treeniryhmään tapahtuu seuran nettisivujen kautta kaksi kertaa vuodessa. Ilmoittautumislomake löytyy täältä. Kesäkausi kestää marraskuun loppuun, minkä jälkeen ilmoittaudutaan mukaan talvikaudeksi. Ilmoittautuminen ryhmään on tärkeää laskutuksen kannalta.

Treenimaksu on 60€/kausi. Myös vanhemmat ovat tervetulleita mukaan treeneihin!

Minisompa- ja Tehoryhmä

Ryhmät kokoontuvat yhteisharjoituksiin noin kerran viikossa. Harjoitusten pääpaino on teho-, tekniikka- ja lajivoimaharjoituksissa. Yhteisellä tekemisellä saadaan harjoitteluun laatua sekä vauhtia, ja onhan ryhmässä treenaaminen aina hauskempaa!

Tehoryhmän valmentajana toimii Ari Kylliäinen, apunaan monia hiihtovalmennuksen asiantuntijoita.

Tehoryhmäläiset voivat hakeutua piirin tasolla myös Suur-Savon Hiihdon Hopeasompa- tai Tehoryhmään.

HARJOITUSKALENTERI

VALMENNUSRYHMIEN UUTISET