Kauden 2022-2023 päättäjäiset

16.5.2023

Seura palkitsi ansioituneita urheilijoita ja toimijoita.

Kauden päättäjäiset

Kausi 2022-2023 sai arvoisensa päätöksen 12.5. 2023 päätöstilaisuudessa Karkialammen Pitopadassa.

Kausi oli monella tapaa erilainen aikaisempiin kausiin verrattuna. Korona-aika oli jo selätetty: kisat ja harjoitukset pyörivät täydellä teholla.

Seuran puheenjohtaja Juha Putkonen kertasi mennyttä kautta ja visioi tulevaa. Mennyt kausi oli kasvun kausi, johtokunta kasvoi tehtäväänsä ja eri vastuualueiden jako alkaa pikkuhiljaa tuottaa tulosta, sekä seuran käytännöt ovat muotoutumassa nykyaikaan sopiviksi. Urheilullisesti on nähtävissä lasten hiihtokoulun ja nuorten ryhmien innostunut ilmapiiri. Kilpailumenestys oli menneellä kaudella hyvää, sekä nuorten, että aikuisten sarjoissa.

Tulevalle kaudelle 2023-2024 asetettiin tavoitteeksi vielä parempi menestys. Kauteen valmistaudutaan lisäämällä ohjaajia erilaisten yhteisharjoitusten järjestämiseen. Lisäksi on myös seuran omat leiritykset eri yhteistyötahojen kanssa.

Kiitoksia menneestä kaudesta urheilijoille, valmentajille, ohjaajille, vanhemmille, talkoolaisille ja kaikille toimintaamme tukeneille sponsoreille ja yksityishenkilöille.

Päättäjäisissä Seura palkitsi ansioituneita jäseniä ja yhteistyökumppaneita menneestä kaudesta.

PALKITTAVAT 2023

naishiihtäjä: Anni Kaipainen

mieshiihtäjä: Markus Kasanen

nuori naishiihtäjä: Emma Korpikallio