Lasten hiihtokoulu

Lasten hiihtokoulu 2024

• Ajankohta: 10.1.-21.2.2024, keskiviikkoisin klo 18-19
  • Paikka: Rantakeitaan kenttä (Kunnanmäki 3)
  • Hinta: 75€/lapsi ja -10€ seuraavat perheenjäsenet
  • Ilmoittautuminen: sivun alalaidasta löytyvällä lomakkeella.
  • Hiihtokoulu on suunnattu kaikentasoisille ja ikäisille lapsille sekä nuorille - ikärajoja osallistumiselle ei siis ole!

Info:

Kolmella ensimmäisellä kerralla hiihtokoulussa keskitytään vapaan hiihdon tekniikkaan. Tähän ei tarvitse erikseen vapaan suksia, mutta pidot kannattaa ottaa suksien pohjasta pois. Kolmannella vapaan hiihtotavan kerralla järjestetään matalan kynnyksen kilpailut.

Kolmella seuraavalla kerralla keskitytään perinteisen hiihtoon, jolloin suksiin kannattaa laittaa pitovoidetta. Myös kolmannella perinteisen hiihtotavan kerralla järjestetään matalan kynnyksen kilpailut.

Lasten hiihtokoulun viimeisellä (21.2.) kerralla on tarkoitus käydä kokeilemassa ampumahiihtoa Kyrönpellon ampumaradalla.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja mukaan mahtuu 60 ensimmäistä.

Lisätietoja saat sähköpostilla johanna.suutarinen@hotmail.com.

Huom. Osallistujia ei ole vakuutettu seuran puolesta. Osallistujat hoitavat vakuutuksensa itse.

Hiihtokoulun sisältö:

• Hiihdon perusvalmiuksien ja -tekniikoiden harjoittelu: mm. suksilla liukuminen, painonsiirrot sekä lasku- ja ylämäkitekniikat.
  • Mahdollisuus tulla hiihtoharrastuksen pariin
  • Hauskanpito suksilla - pelejä, leikkejä ja viestejä!

PAKKASRAJA ON -15°C, jos hiihtokoulu on peruttu, ilmoitus tulee MH:n nettisivuille viimeistään 2h ennen hiihtokoulukerran alkua.

Ilmoittautuminen lasten hiihtokouluun 2024:

Osallistuuko perheestä muita hiihtokouluun?