Kilpailuihin ilmoittautuminen

Tämä ilmoittautumisohje koskee MH:n jäseniä!

Ilmoittautuminen hoidetaan kaudella 2023/2024 itsenäisesti suoraan Kilmoon.

Ohje Kilmon käyttöön:

• Luo omat tunnukset järjestelmään, jos sinulla ei vielä ole. Seuraa rekisteröitymisessä Hiihtokalenterin ohjeita. Ohje löytyy täältä.
  • Ilmoittautuminen tulee tehdä 2 vuorokautta ennen kilpailun virallisen ilmoittautumisajan päättymistä.
  • Kun ilmoittautuminen on tehty em. määräajassa, seura maksaa osallistumismaksun. Tällöin maksu siirretään vahvistusvaiheessa seuran maksettavaksi. Ohjeet löytyy täältä kohdasta "Maksun siirtäminen seuran maksettavaksi"
  • Jos teet ilmoittautumisen seuran asettaman ilmoittautumisajan jälkeen (em. 2 vuorokautta), maksa ilmoittautuminen maksunvahvistusvaiheessa itse. HUOM! Seura ei tarkista ja maksa määräajan jälkeen tulleita ilmoittautumisia, jolloin ilmoittautuminen kilpailuun ei mene läpi, mikäli lisäät määräajan päätyttyä seuran maksajaksi.

Kausimaksut

Kausimaksut 2022 alkaen:

• Alle 16-vuotiaat: 40€
  • Yli 16-vuotiaat SM-sarjoissa hiihtävät: 80€
  • Yleisessä sarjassa ja sitä vanhemmissa hiihtävät: 150€
    • Laskutetaan kilpailukauden alussa.

Edustusurheilijoiden osalta kausimaksut määritelty sopimuksessa.